Gyakori kérdések

Válogatás a gyakran feltett kérdésekből

A hajó dőlésekor a laterál felület súlypontja, vagy a vitorlák súlypontja változtatja a helyét? ...és miként?

Nagyon jó kérdés. Kevesen gondolkodnak ezen, talán azért mert ennek vizsgálatakor nem a megszokott nézőpontból kell vizsgálni az erőket. Egészen pontosan felülről kell a hajóra és az erőrendszerre nézni. (un. Felülnézet). Erősen megdőlő hajónál azt tapasztaljuk, hogy a hajó hirtelen nagyon intenzíven szél felé akar menni. A kérdés, hogy mi ennek az oka. Ha...

Nagyon kezdő vitorlások vagyunk. Van egy 420-as vitorlásunk - vitorlák nélkül!? Vanak ugyan egyesületek Miskolc környékén, de 420-as talán egyse. Természetesen szeretnénk vitorlát is .. csak milyet???? Vitorla vásárláshoz kérnénk segítséget esetleg árajá

Egy ilyen egységes építésű osztályhajónál mindenképpen csak olyan vitorlát javasolok ami az osztályelőírással szinte megegyező méretű, mivel a különböző szerelvények ( vitorlafelhúzók rögzítése, orrvitorla shott lehúzó pont, ezekhez a vitorla méretekhez vannak elhelyezve. Mivel ez egy verseny típus, ezért használtan csak versenyvitorlát lehet kapni.  A...




Ossza meg!

Vissza: Főoldal
címkék:

CIKKEK


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

A Magyar Távközlési Vállalat 1990-ben Balatonkenesén megvásárolta az ÉVM üdülőt. Lehetőség nyílt arra, hogy dolgozói sport céljaira létrehozzunk egy vitorlás szakosztályt....

1995 Kékszalag

Csapatunk: Tuss Miklós, ifj.Zeöld Ákos, Kelemen János, Málnás András, Hőnich Imre, Csury Zoltán (Id. Zeöld Ákos szakosztályvezető: Kékszalagra készülődve többen ajánlkoztak, hogy...

Tuss Sails csapata

Csapatunk: Tuss Miklós, Straub Elek, ifj.Zeöld Ákos, Ifj.Bárány István, Bárány István, Csury Zoltán (Id. Zeöld Ákos szakosztályvezető: Egyetlen önjelölt kormányos sem jelentkezett a...